Trondheim

Helgen i Trondheim var en av de bästa helgerna jag haft på länge. Jisses vilka bra vänner jag har♥
Lämnade dock kameran hemma så iPhonebilder i dess härliga kvalité är vad som erbjuds.
 
Jag blev i alla fall uppmött på tågstationen av David sen följde jag med till deras Mancave och åt keso, mums!
 
När Sony och Lisa slutat gick vi och handlade och förberedde inför tacomys. 
Efter en massa tacos tog vi bussen in till stan för en god öl.
Kvällen avslutades med te, choklad och Simpsons innan vi sa god natt.
Lördagmorgon var en idyllisk morgon. Amerikanska pannkakor med blåbär och sirap och det bästa av bästa sällskap.
Efter frukosten gjorde vi oss i ordning och gick på stan, fyndade på Weekday och bokade bord på Graffi Restaurang. Otroligt god mat och gott vin. Mätta och belåtna gick vi till killarna på Bakklandet för lite öl, drinkar, vin, skratt och massa mer. En sån himla rolig kväll med knäppa, roliga och bra människor.
Sen togs det en miljon mer bilder, alla på Anton, i alla fall de på min mobil, haha. 
Sonys kamera har desto fler, jisses..
På söndagen gick på ett kaffe i närheten och förtryckte känslan efter alkohol. Sen vid 17 tog jag tåget tillbaka.
Oj vilken bra helg och som jag saknar mina fina tjejer redan! Ni är välkomna till Uppsala när som helst!
Helst nyss! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0